Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти
Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу
Результати анкетувань щодо якості викладання навчальни предметів у 2023-2024 н.р.
Результати анкетування учнів щодо якості викладання навчальних предметів
Результати анкетування батьків щодо якості викладання навчальних предметів
Результати анкетувань
Результати анкетування якості освіти і комунікації в СЗШ №30 серед учнів
Результати анкетування якості освіти і комунікації в СЗШ №30 серед батьків
Результати анкетування якості освіти і комунікації в СЗШ №30 серед учителів
Моніторинг успішності учнів
- Моніторинг успішності учнів за І семестр 202--2024 н.р.
- Аналіз підсумкових контрольних робіт з базових дисциплін за І семестр 2023-2024 н.р.
- Моніторинг успішності учнів за 2022-2023 навчальний рік
- Моніторинг успішності учнів за ІІ семестр 2022-2023 н.р.
- Моніторинг успішності учнів за І семестр 2022-2023 н.р.
- Моніторинг успішності учнів за 2021-2022 н.р.
Оцінювання освіти та управлінських процесів
2022-2023 н.р.
- Наказ про створення робочих груп та проведення щорічного самооцінювання якості освіти у 2022-2023 н.р.
- Результати внутрішкільного анкетування за напрямком "Система оцінювання здобувачів освіти" на 2022-23 н.р.
- Звіт про результати самооцінювання якості освіти у 2022-2023 н.р. за напрямком "Система оцінювання здобувачів освіти"
2021-2022 н.р.
- Наказ про створення робочих груп та проведення щорічного самооцінювання якості освіти у 2021/2022 н.р.
- Результати внутрішкільного анкетування в рамках проведення моніторингу якості освіти за напрямом "Освітнє середовище"
- Звіт про результати самооцінювання ефективності освітніх та управлінських процесів 2021-2022 н.р. за напрямом "Освітнє середовище"
2020-2021 н.р.
- Наказ про створення робочих груп та проведення щорічного самооцінювання якості освіти у 2020/2021 н.р.
- Звіт про результати самооцінювання ефективності освітніх та управлінських процесів 2020-2021 н.р.
- Результат моніторингу якості освіти
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи