Наказ про зарахування учнів до 1-го класу 2023-2024 н.р.

/Files/images/зарахування у 1-й клас.jpg

/Files/images/зарахування у 1-й клас1.jpg

/Files/images/зарахування у 1-й клас2.jpg




ЯК ЗАХИСТИТИ ДІТЕЙ ВІД КОРУ


Сім'я - це те первинне середовище, де дитина повинна вчитися робити добро.

Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.

(В. Сухомлинський)

Інформація для батьків

Наказ "Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти" від 16.04.2018р. № 367

Лист-роз'яснення щодо застосування окремих положень Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти.

Працює 2 групи продовженого дня для учнів 1-4 класів.

Вивчається одна іноземна мова, англійська – з 1-го класу.

Школа ІІІ ступеня працює за навчальними планами універсального профілю з розподілом класу на дві профільні групи – універсального та філологічного спрямування.

НАШІ ЦІЛІ:

Школа працює над реалізацією проблеми«Впровадження в навчально-виховний процес проектних технологій з метою розвитку ключових компетенцій і самостійності учнів».

Ми прагнемо виховати випускників, які:
– самостійно навчаються протягом всього життя;
– знають свої сильні сторони;
– гнучкі та легко адаптуються до змін;
– мислять рефлексивно, творчо та цілісно, вміють вирішувати проблеми та приймати відповідальні рішення;
– відповідальні громадяни своєї Батьківщини, які діють, керуючись морально-етичними нормами.

ЦІННОСТІ ТА ЗАВДАННЯ:
– розкриття потенціалу кожної дитини, сприяння її творчій та пізнавальній активності;
– повага до дитини;
– формування навичок роботи у колективі, толерантності, вміння ефективно співпрацювати;
– прозорі та відкриті стосунки між усіма учасниками навчального процесу — учнями, педагогами і батьками;
– виховання особистості дитини з урахуванням найкращих національних та світових традицій для формування відкритої свідомості сучасного громадянина;
– безперервний розвиток вчителів, підвищення їхнього професійного рівня через мотивацію та саморозвиток.

Навчально-виховний процес в школі – це процес взаємодії учнів, вчителів та батьків, адже сім’я – це середовище первинної соціалізації дитини, джерело її емоційної підтримки, засіб передачі та збереження цінностей.



ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ БАТЬКІВ

Сімейний кодекс України

(вступив у силу з 01 січня 2004 року)

Стаття 141.

Рівність прав та обов'язків батьків щодо дитини

1. Мати, батько мають рівні права та обов'язки щодо дитини, незалежно від того, чи перебували вони у шлюбі між собою.

2. Розірвання шлюбу між батьками, проживання їх окремо від дитини не впливає на обсяг їхніх прав і не звільняє від обов'язків щодо дитини.

Стаття 152.

Забезпечення права дитини на належне батьківське виховання

1. Право дитини на належне батьківське виховання забепечується системою державного контролю, що встановлена законом.

2. Дитина має право противитися неналежному виконанню батьками своїх обов'язків щодо неї.

3. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та інтересів до органу опіки та піклування, інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування та громадських організацій.

4. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та інтересів безпосередньо до суду, якщо вона досягла чотирнадцяти років.

Стаття 155.

Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов'язків

1. Здійснення батьками своїх прав та виконання обов'язків може ґрунтуватися на повазі до прав дитини та її людської гідності.

2. Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини.

3. Відмова батьків від дитини є неправозгідною, суперечить моральним засадам суспільства.

4. Ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків є підставою для покладення на них відповідальності, встановленої законом.

Пам´ятка для батьків

Шановні батьки! Пам’ятайте, що ваша сім´я – найперша і найважливіша ланка виховання, оскільки саме в ній закладається духовне ядро особистості, основи її моралі, народжуються і поглиблюються любов до батьків, сім´ї, роду, народу, до усього живого, повага до рідної мови, історії, культури.

Взірцем гуманних якостей маєте бути насамперед ви самі, характер взаємин у вашій сім´ї.

Отож:

• Шануйте одне одного, будьте чуйними, уникайте сварок і образ.

• Показуйте дітям приклад доброзичливого ставлення до інших членів сім´ї, сусідів, співробітників, а також до незнайомих людей, що потребують допомоги.

Пам’ятайте: діти копіюють дії дорослих і насамперед батьків!

• Стежте, щоб ваші слова не розходилися з вашими справами. Молодший підліток дуже спостережливий і допитливий, і навіть невеличка фальшива нотка у сімейному оркестрі може спровокувати недовіру вашої дитини.

Батькові слід узгоджувати свої дії стосовно дитини з діями її матері, матері – із діями батька. Пам’ятайте: «Якщо батько каже «так», а мати – «сяк» - росте дитина як будяк!»

• Будьте моральним зразком для своєї дитини. Ваші син або дочка – уже підлітки, і їм властиве критичне ставлення до ваших якостей. Тому не тупцюйте на місці, «зростайте» разом із вашими дітьми, щоб вони відчували гордість за батьків, бажання бути схожими на вас.

Пам’ятайте: успіх виховання залежить від мудрого поєднання любові до дитини з вимогливістю до неї.

• Шануйте дитину, її гідність і почуття. Вмійте поставити себе на її місце, цікавтеся її успіхами і невдачами.

Пам’ятайте: тільки з повагою до юної особистості можемо навчити її шанувати інших.

• Вправляйтеся зі своїми дітьми в гуманних учинках. Організовуйте їхнє життя так, щоб вони на ділі могли піклуватися про тих, хто цього потребує (молодший брат або сестра, старенькі бабуся або дідусь, хворі в сім´ї) і допомагати старшим (правильний розподіл домашніх обов’язків), щоб вони були готові допомогти своїм друзям, щоб завжди були чемними.

• Пам’ятайте, що, виховуючи дітей, ви виконуєте не тільки батьківський, а й громадський обов’язок.

Школа – ваш вірний союзник і помічник. Звертайтеся до педагогів, вони завжди відгукнуться на ваші прохання і допоможуть у вихованні дитини

Як навчити дитину жити?

Поговоримо про певне поводження, яке допомагає людям спілкуватися і приймати правильні рішення в різноманітних ситуаціях. Уявіть, що відбувається, коли люди вперше зустрічаються одне з одним. Швидше за все, вони стоять віч-на-віч, посміхаються, потискають руки, називають свої імена і говорять щось на зразок: «Приємно познайомитися». Це приклад того, як послідовність вчинків становить певні навички, які застосовуються при знайомстві.

Чому повинні вчити батьки? Корисні поради

Навчайте кожній навичці поступово. Деякі важливі навички описані на сторінці сайту школи "Учневі на допомогу" в розділі "Поради і рекомендації". Зверніть увагу на те, що потрібно докладно пояснити дітям, коли вони можуть скористатися кожною з них і чим це їм допоможе.

Постарайтеся, щоб це навчання робило дітям приємність. Наприкінці обов'язково похваліть дитину або дайте яку-небудь винагороду за навчання.

І, нарешті, запасіться терпінням. Після того як дитина засвоїть нову навичку, їй знадобиться якийсь час, перш ніж ця навичка стане для неї звичкою. Не можна за один раз навчитися ковзатися, так само, як уперше сівши за кермо, не можна навчитися водити машину. Для того щоб у чомусь мати успіх, потрібна практика, практика і ще раз практика.

Набувши навичок, ваша дитина зможе не тільки легко спілкуватися з оточуючими, але й одержить тверду опору для того, щоб досягати успіхів у повсякденному житті. Не втрачайте часу і починайте навчати своїх дітей прийнятим нормам поводження. (див стор "Учневі на допомогу"

Рекомендації для батьків

Подумайте, будь ласка протягом 1 хвилини, як можна продовжити фразу «Моя дитина...» А тепер пов'яжіть цю фразу з рисами вдачі своєї дитини і протягом 5 хвилин письмово 10 разів продовжіть її в різних варіантах, вказуючи риси вдачі Вашої дитини. Наприклад: «Моя дититна акуратна», «Моя дитина неуважна». Поглянете на якості, які Ви написали. Розбийте їх на дві групи: 1-а — ті, які Вас влаштовують у Вашій дитині, 2-а — ті, які Ви б хотіли змінити в ній. Поглянете, яких якостей більше — позитивних чи негативних? Виберіть, з якими з негативними якостями Ви хотіли б зараз попрацювати, відзначте їх для себе. Відкладіть на якийсь час свої листочки.

Тепер ми пропонуємо Вам звернутися до власного досвіду. Уявіть, що Ви зараз знаходитеся перед великим сучасним супермаркетом. У нім три поверхи:

• на 1-му поверсі продаються товари з явним браком, низької якості;

• на 2-му поверсі — звичайні товари середньої ціни і якості;

• на 3-му поверсі продаються найкращі, якісні, добротні, шикарні речі. На якому поверсі Ви б хотіли купувати товару?

Коли у нас з'являється дитина, ми завжди хочемо, щоби вона відповідала «третьому поверху» — була розумна, добра, відвідувала музичну школу або школу з поглибленим вивченням іноземної мови. Можливо, втілила наші нездійснені мрії... Але, на жаль, в житті так не буває. Кожна дитина унікальна. У неї є щось від 1-го, 2-го і 3-го поверху. І Ваша дитина не виключення, Ви переконалися в цьому. У нім є те, що Вам подобається, і те, що Ви б хотіли змінити.

Кiлькiсть переглядiв: 3010

Фотогалерея

СЗШ №30

79059, Львів, вул.Гетьмана Мазепи, 31, тел./факс (032)294-28-30

e-mail: School_30@ukr.net

Дата останньої зміни 06 Березня 2024

Цей сайт безкоштовний!